مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





 گوشی های تلفن همراه امروزه به بخش جدانشدنی از زندگی بشر تبدیل شده است. شرکتهای معروف سازنده تلفن همراه نیز با درک این نیاز هر روزه در حال معرفی کردن یک مدل جدید از تلفن های همراه هستند.



ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:با برترین تلفن های همراه سال 2012 آشنا شوید+عكس, ] [ 9:20 ] [ علیرضا ]

 نرم افزار استفتائات با هدف سهولت دسترسی مقلدین آیت الله سید علی خامنه ای به رساله ایشان تولید شده که حاوی جدیدترین استفتائات تا خرداد ماه سال نود است.

به گزارش سرویس وب گردی باشگاه خبرنگاران، نرم افزار استفتائات با هدف سهولت دسترسی مقلدین آیت الله سید علی خامنه ای به رساله ایشان تولید شده که حاوی جدیدترین استفتائات تا خرداد ماه سال نود است. 

محتویات این نرم افزار به شرح زیر است:

۱- رساله اجوبة الاستفتائات (امام خامنه ای)

۲- رساله توضیح المسائل امام خمینی (ره)

۳- مناسک حج (فتاوی امام خمینی ره و امام خامنه ای)

۴- راهنمای فتاوا (برخی از تفاوت های فتاوای امام خمینی ره و مقام معظم رهبری)

۵- اصطلاحات فقهی

۶- پرسش های متداول

ویژگی های این نرم افزار :

  • سازگار با ویندوز xp و ۷
  • دارای فهرست موضوعی برای هر بخش
  • حاوی جدیدترین فتاوای رهبری
  • توضیح اصطلاحات رساله در بخش اصطلاحات فقهی
  • دسترسی سریع به احکام مهمتر در بخش سوالات متداول
  • دارای محیط کاربری زیبا و ساده

حجم : ۶٫۷ مگابایت

برای دانلود اینجا کلیک کنید 

[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:نرم افزار جدید استفتائات مقام معظم رهبری+لینک دانلود, ] [ 9:19 ] [ علیرضا ]

 اتحادیه اروپا با ابراز نگرانی عمیق، از گوگل خواست که اجرای سیاستگذاری جدید خود را در خصوص حریم شخصی کاربران به تاخیر اندازد.

تصویر محتوا


ادامه مطلب
[ یک شنبه 28 اسفند 1390برچسب:نگرانی عمیق اتحادیه اروپا از حفظ حریم شخصی در گوگل, ] [ 8:30 ] [ علیرضا ]

 مروز، روزی است که کمپانی AMD/ATI پس از گذشت 2 سال موفق شد برای نخستین بار در زمینه کارآیی کارت های گرافیک تمامی محصولات شرکت رقیب یعنی Nvidia را پشت سر بگذارد و در مقام نخست قرار بگیرد.


این امر بدلیل تولید کارت گرافیک جدید با چیپست ATI 4872X2 می باشد، ضمن آنکه از هم اکنون امکان پیش خرید کارت گرافیک ATI 4850X2 نیز برای علاقه مندان وجود دارد.

با این محصول جدید، نتایج آزمایش ها نشان می دهد ATI در بیشتر تست های پردازش تصاویر برای Nvidia شانسی باقی نگذاشته است و شایسته دریافت تاج پادشاهی در زمینه کارت های گرافیک است.

از سوی دیگر ATI سعی کرده است بازار کارت های گرافیک متوسط را نیز از دست ندهد و این امر با کاهش قیمت کارت های مدل ATI 4850 و ATI 4870 انجام شده است. اکنون با ساخت این تراشه گرافیکی (GPU) فوق العاده، در بازار کارت های سطح بالا نیز تغییرات جدیدی خواهیم دید.

طی روزهای اخیر بسیاری از سایت های اینترنتی با به نمایش گذاشتن نتایج تست های کارت گرافیک ATI 4870X2 به بررسی و تحلیل آن پرداخته اند. جالب آنکه در اکثر این تست ها ATI 4870X2 توانسته است قدرتمندترین محصول Nvidia که GTX 280 می باشد را پشت سر بگذارد. همچنین یک کارت گرافیک ATI 4850 در حالت Crossfire نیز توانسته است نتایج بهتری نسبت به یک کارت GTX 260 بدست آورد.

در حقیقت یک کارت گرافیک ATI 4870X2 از نظر قابلیت و مشخصات سخت افزاری همانند دو کارت ATI 4870 معمولی است که در کنار یکدیگر قرار گرفته باشند. مقدار حافظه های GDDR5 این کارت 2 گیگابایت بوده و با قیمت 649 دلار به فروش می رسد.
+ نوشته شده در  پنجشنبه بیست و چهارم مرداد 1387ساعت 14:11  توسط حمید رضا  |  نظر بدهید

 

معاون وزیر ارتباطات از اعلام فراخوان عمومی برای واگذاری سرویس اینترنت همراه اول به متقاضیان تا پایان شهریورماه خبر داد و گفت:بعد از راه اندازی این سرویس،
MMS همراه اول ارائه می شود.

وفا غفاریان در گفت وگو با خبرنگار موبنا در خصوص روند پروژه GPRS اپراتور اول تلفن همراه ،اظهار داشت: با توجه به فاز آزمایشی راه اندازی سرویس اینترنت همراه اول که هم اکنون در تهران در حال انجام است، تلاش می شود این سرویس تا پایان شهریورماه در اختیار متقاضیان قرار گیرد.

وی گفت:اپراتور اول در حال تکمیل پوشش شبکه برای ارائه این سرویس و تست کیفیت آن است.
دکتر غفاریان با تاکید بر اینکه برای واگذاری سرویس اینترنت تلفن همراه اپراتور اول، متقاضیان باید در فراخوان عمومی شرکت کنند، یادآور شد:این سرویس ابتدا در تهران و متعاقب آن در شهرهای بزرگ کشور ارائه خواهد شد.

به گفته معاون وزیر ارتباطات ارائه سرویس اینترنت همراه اول در ابتدا به صورت محدود خواهدبود اما به میزان توسعه و ظرفیت سازی ، این محدودیت نیز کاهش خواهد یافت.

سازمان تنظیم مقررات تعرفه استفاده از سرویس اینترنت همراه اول را برای هر کیلو بایت 8/14 ریال و ارسال هر mms را یکصد تومان تصویب کرد.
GPRS استفاده از اینترنت را بر بستر تلفن همراه فراهم می کند.
با استفاده از MMS نیز ارسال مالتی مدیا ممکن می شود.
[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:کارت گرافیک ATI 4870X2 تمام کارتهای Nvidia را پشت سر گذاشت, ] [ 19:49 ] [ علیرضا ]

 در صورت آغاز به کار اپراتور سوم، ضریب نفوذ تلفن همراه کشور به 70 درصد خواهد رسید.


به گزارش خبرنگار سیتنا، رستگار، عضو کنسرسیوم بزرگ مخابرات کشور، اظهارداشت: در هشت سال آینده تعداد تلفن های همراه نسل دوم و سوم، برابر شده و پس از آن تعداد تلفن های نسل سوم از دوم پیشی خواهد گرفت. 
وی افزود: طبق پیش بینی های صورت گرفته با فعال شدن اپراتورسوم، شش میلیون مشترک از اپراتور دوم و یازده میلیون مشترک از اپراتور اول و 2.5 میلیون مشترک توسط این اپراتور جذب خواهد شد. 
رستگار گفت: با همکاری بخش خصوصی و بخش دولتی باید دغدغه های پهنای باند را کاهش داد. 
وی افزود: در صورت آغاز به کار اپراتور سوم، ضریب نفوذ تلفن همراه کشور به 70 درصد خواهد رسید. 
رستگار خاطرنشان کرد: در نظر داریم تنوع سرویس ها، کیفیت و تعرفه این اپراتور از سایر اپراتورها بالاتر باشد. 

 

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:ضریب نفوذ تلفن همراه به 70 درصد می رسد, ] [ 19:49 ] [ علیرضا ]

 س از ارائه 4 نسخه آزمایشی ، بالاخره مووبل تاپت 4.2 آماده و در درسترس عموم کاربران قرار گرفت .


مووبل تایپ یک نرم افزار مبتی بر وب است و از سال 2001 میلادی پا به عرصه اینترنت و دنیای وبلاگ ها گذاشت. موویل تایپ توسط شرکت SixApart ساخته و توسعه داده می شود.

مووبل تایپ یک سیستم برای انتشار وبلاگ است و همانند بلاگر، پرشین بلاگ و بلاگفا عمل می کند . با این تفاوت که برای استفاده از این نرم افزار باید دامین و هاست ( Domain & Host ) داشته باشید و این نرم افزار را بطور مستقل نصب نمایید.تنها تفاوت عمده موويبل تايپ با سيستم های ديگر اين است که بجای آنکه برنامه انتشار وبلاگ روی سرورهايي مثل سرور Blogger قرار بگيرد، بر روی سرور صاحب سایت قرار مي گيرد.

مووبل تایپ 4.2 حاصل هماهنگی های بعمل آمده توسط تیم مووبل تایپ و انجمن مووبل تایپ می باشد، این هماهنگی ها در جهت اصلاح و بهبود هسته پلتفرم مووبل تایپ بوده است. ویژگی ها و بروز رسانی های متعددی که بر روی این نسخه از مووبل تایپ صورت گرفته کاملا مشهود است، تغییراتی در نحوه بگارگیری حافظه و پایگاه داده صورت گرفته است که در اجراء و کارایی سیستم مووبل تایپ تاثیر بسزایی دارد. تعدادی از این ویژگی ها در جهت هر چه بهتر شدن کنترل بر روی واسط کاربری و مدیریت در مووبل تایپ صورت گرفته است.

از آنجا که بسیاری از مدیران وبلاگ در ایران از این سیستم استفاده می کنند، پیشنهاد می شود برای بروز رسانی نرم افزار مووبل تایپ اقدام کنند. تغییرات مهمی در این نسخه صورت گرفته که می توانید بر روی " ادامه مطلب... " کلیک کرده و مشاهده کنید .

 

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:نسخه 4,2 مووبل تایپ ارائه شد, ] [ 19:47 ] [ علیرضا ]

  یاهو انتصاب Frank Biondi و John Chapple را در هیئت مدیره این شرکت تأیید كرد.

انتصاب این دو نفر پس از توافقاتی که دیگر اعضاء هیئت مدیره با Carl Icahn سرمایه‌گذار این شرکت صورت دادند صورت گرفت. مطابق این توافق Icahn با واگذار نمودن جایگاه خود در هیئت مدیره این حق را بدست آورد تا نفرات جدید از لیستی که توسط وی تهیه شده بود انتخاب گردند.

شایعات در مورد انتصاب این دو نفر از اواخر هفته قوت گرفتند تا اینکه در نهایت یاهو در روز پنجشنبه انتخاب این دو فرد را تأیید کرد.

رئیس هیئت مدیره یاهو Roy Bostock در اینباره گفت: "ما بسیار خوشحال هستیم که افرادی با توانایی و استعداد Frank و John در کنار ما قرار بگیرند. ترکیبی از تجربه Frank در صنعت سرگرمی و رسانه، و پیشینه مدیریتی John در صنایع ارتباطات چشم‌انداز ارزشمندی را به جمع فعلی ما خواهد بخشید."

Biondi در حال حاضر بعنوان یکی از مدیران ارشد در شرکت مشاور WaterView مشغول بکار می‌باشد. وی همچنین عضو هیئت مدیره Seagate ، Cablevision Systems و Hasbro می‌باشد.

Chapple نیز در شرکت سرمایه‌گذاری Hawkeye حضور داشته و در هیئت مدیره چندین شرکت مخابراتی عضویت دارد.

این دو نفر از ابتدا با هدف کمک به Icahn جهت پیشبرد قرارهای آتی با مایکروسافت و همچنین خنثی نمودن فعالیت‌های دیگر سهامداران مخالف به یاهو پیوستند.

 

 منبع خبر: ایتنا

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:45 ] [ علیرضا ]

  سیستم عامل آینده کمپانی مایکروسافت که با عنوان Windows 7 شناخته می شود از آنچه که فکر می کنید بیشتر به ما نزدیک شده است، تا آنجا که نسخه های ابتدایی آن در دست شرکای مایکروسافت و شرکت های سخت افزاری قرار گرفته است.

در ماه مه میلادی آقای بیل گیتس و استیو بالمر نمایشی از کارکرد ساختار رابط کاربری Windows 7 در کنفرانس All Things Digital ارائه کردند. اما همچنان اطلاعات پیرامون Windows 7 به آن اندازه کم در دسترس است که شایعات درباره امکانات این نسخه براحتی فراگیر می شود. در این مطلب به طور مختصر 7 شاخصی را که می توان از ویندوز 7 انتظار داشت بررسی می کنیم.

1- ویندوز 7 سیستم عاملی از نو کد نویسی شده نخواهد بود. کرنل این سیستم عامل هسته ارتقا داده شده ویندوز Vista و ویندوز سرور 2008 خواهد بود. بر طبق اطلاعات ارائه شده توسط آقای Chris Flores، نرم افزارها برای اجرا بر روی Windows 7 مشکل خاصی نمی بایست پیش رو داشته باشند زیرا Windows 7 مسیر ارتقا داده شده ویندوز ویستا را طی می کند. همچنین شایعه وجود کرنل MinWin نیز غیر ممکن به نظر می رسد اما به نظر می رسد که نسخه ای اختصاصی با استفاده از تکنیک معماری پیمانه ای (Modular Architecture) ساخته شود که امکان نصب آن بر روی لپ تاپ های ارزان قیمت وجود داشته باشد.

2- سیستم عامل Windows 7 رابط کاربری جدیدتری برای فناوری لمس (Touch) به ارمغان خواهد آورد. فناوری مشابه تکنیک بکارگرفته شده در دستگاه iPhone اپل و رایانه رومیزی Surface. همچنین مشابهات بسیاری میان رابط کاربری لمس ویندوز 7 و Windows Mobile 7 وجود خواهد داشت.

3- تاخیر ویندوز ویستا را فراموش کنید. Windows 7 مطمئناً زود وارد بازار می شود. مایکروسافت از دیر آماده سازی ویندوز ویستا بسیار ناراحت به نظر می آید. همچنین با وجود اینکه در کنفرانس های اخیر اطلاعات مختصری از Windows 7 منتشر شده است، ارائه نسخه ای از آن در نیمه دوم سال 2009 قابل پیش بینی است. مایکروسافت ارائه ویندوز 7 را در سال 2010 پیش بینی کرده است.

4- تجهیزات آنلاین Windows Live بطور گسترده تری در Windows 7 بکار خواهند رفت. این پیشبینی از آنجا انتظار می رود که مایکروسافت در سال های اخیر علاقهمندی بیشتری برای ارتباط ویندوز آفلاین خود به دنیای آنلاین نشان داده است. همچنین گفته می شود که Web جزء لاینفک ویندوز 7 می باشد بطوریکه هویت های Windows Live ID نقشی اساسی در نصب و راه اندازی ویندوز 7 خواهند داشت.

5- نسخه 64 بیتی ویندوز 7 مهمتر است. همچنان که نسخه ای 32 بیتی از این ویندوز وجود خواهد داشت اما رایانه سازها بسوی نصب ویندوز 64 بیتی سوق پیدا کرده اند. درحالیکه در استفاده از پردازنده های Quad-Core و رایانه های مجهز به 4 گیگابایت رم رشد محسوسی دیده می شود. همچنین انتظار می رود که ویندوز 7 از تمامی پتانسیل های سخت افزاری سال 2010 میلادی بهره ببرد و مایکروسافت بتواند راه اندازهای بهینه تر و بیشتری تا آن زمان تهیه نماید.

6- Hyper-V بخش مهمی در سیستم عامل Windows Server 2008 دارد؛ انتظار داشته باشیم که Windows 7 نسخه شبیه سازی شده از این فناوری را در فرم Desktop داشته باشد. البته شاید این انتظار ما فقط در نسخه های تجاری یا enterprise ویندوز 7 برآورده شود.

این فناوری پشتیبان گیری و ترمیم سیستم عامل را به مقدار قابل توجهی برای شرکت ها و رایانه های تجاری آسان می سازد. همچنین یکپارچه سازی این فناوری با تکنیک های امنیتی سخت افزاری نظیر TPM می تواند امنیت را دو چندان ارتقاء دهد. Windows 7 به یقین از ابزار مدیریتی PowerShell بهره خواهد برد.

7- مایکروسافت از اپل درس هایی آموخته است. مایکروسافت تا لحظه انتشار نسخه نهایی Windows 7 نمی خواهد اطلاعات کاملی درباره تجهیزات ویندوز 7 ارائه دهد این درس را مایکروسافت از اپل و موفقیت اپل در اجرای این سیاست آموخته است. همانطور که اینبار مشاهده کرده ایم اطلاعات داده شده به شرکای مایکروسافت هیچگونه رخنه ای به خبرگزاری ها و عموم نداشته است. 

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:هفت شاخص پر اهمیت Windows 7 که باید بدانیم, ] [ 19:44 ] [ علیرضا ]

 

قرار است که روی این لپ تاپ نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت با نام Windows 7 نصب شود .

 
 

به تازگی شایعه ای منتشر شده است که بر اساس آن گفته می شود، شرکت ASUS در سه ماهه نخست سال 2009 لپ تاپی به بازار عرضه خواهد کرد که فقط شامل یک نمایشگر لمسی می شود و صفحه کلید سخت افزاری ندارد.

قرار است که روی این لپ تاپ نسخه جدید سیستم عامل مایکروسافت با نام Windows 7 نصب شود البته باید توجه داشت، لپ تاپی که صفحه کلید ندارد، نرم افزار ویژه ای می خواهد تا امکان استفاده از آن برای کاربران مهیا شود و یک صفحه کلید مجازی در اختیار کاربران قرار گیرد.

شرکت ASUS هنوز خبری را در مورد اندازه این لپ تاپ منتشر نکرده است و کارشناسان پیش بینی می کنند که این محصول از خانواده لپ تاپ های کوچک و سبک باشد.

با توجه به اینکه «استیو بالمر» مدیرعامل مایکروسافت چندی پیش اعلام کرد Windows 7 سال 2010 وارد بازار می شود، این شایعه کمی غیرواقعی به نظر می رسد. البته ممکن است ASUS لپ تاپ جدید خود را به یکی از نسخه های آزمایشی این سیستم عامل مجهز کند.

منبع: iribnews.ir

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب: لپ تاپ جدید بدون صفحه کلید, ] [ 19:39 ] [ علیرضا ]

 سالگی پلیس فتا (فضای تولید اطلاعات) در فضای سایبری - رئیس فتا آقای هادیان فر است.

گزارش سالانه فتا بیشترین جرم های اینترنتی ایرانیان: هتک حیثیت - کلاهبرداری - دسترسی غیرمجاز به اطلاعات افراد - پیام کوتاه - آگهی و تبلیغ و ...

  • بیشترین هک ها: در شهرهای تهران - اصفهان و خراسان
  • روزانه ۳۶ سایت در ایران هک می شود.
  • سالانه  ۱۲۰۰ سایت در ایران هک می شود.
  • وب سایت های خصوصی ۲۷٪ و دولتی ۷۳٪ هک شده است.
  • استخدام متخصص طراح امنیت با رقم بالا نیاز دارد.
  • آخرین کار فتا: انهدام شبکه پاف و داف با ۲۷۰۰۰ عضو با دستگیری ۴ ادمین این گروه

 

 

[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب:, ] [ 19:39 ] [ علیرضا ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 30 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب