مجله دانشمند

مجله دانشمند
علمی،خبر،بیوگرافی،فیلم و تلویزیون،سرگرمی،آموزشی،دانلود،داستان و.... و ..... و....... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی سرگرمی آموزشی دانلود هر چی بخوای و آدرسaigmblog.lxb.irلینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.به وبلاگ ما اطمینان کنید. می توانید ما را با آدرس  زیر نیز  ما را لینک کنید:

www.aigmblog.loxblog.com

در صورتی که لینک شما در وبلاگ ما ثبت نشد لطفا به ما اطلاع دهید تا در صورت وجود لینک ما در وب سایت شما ما شما را لینک کنیم.

با تشکر

 





 

بر اساس گزارش IDC، فروش تلفن‌های همراه در سه ماهه پایانی سال گذشته میلادی با 12.6 درصد کاهش در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل آن به 289 میلیون دستگاه رسید.

 

بر اساس گزارش این موسسه پژوهش بازار، فروشندگان تلفن همراه در کل سال 2008 در مجموع 1.18 میلیارد دستگاه تلفن همراه در سراسر جهان روانه بازار کردند که 3.5 درصد بیشتر از 1.14 میلیارد دستگاه روانه شده به بازار در سال 2007 به شمار می‌رود.

این موسسه کاهش دو رقمی در تلفن‌های همراه عرضه شده به بازار در سه ماهه چهارم را به عنوان یک رکود غیرمعمول توصیف کرده اما اعلام کرده نیمه اول سال 2009 بسیار چالش برانگیز خواهد بود.

طبق گزارش IDC ، از جنبه مثبت فروش تلفن‌های هوشمند که به کاربران امکان می‌دهند به مرور اینترنت بپردازند یا ایمیل ارسال و دریافت کنند در سال 2008 نسبت به سال گذشته آن 22.5 درصد رشد کرد.

همچنین بازار دستگاه‌های قابل حمل در بازارهای تکامل یافته‌ای مانند آمریکای شمالی 70.1 درصد و در اروپا، خاورمیانه و آفریقا 25 درصد رشد کرد.

بنا بر اعلام، نوکیا با فروش 468.4 میلیون دستگاه و کسب 39.7 درصد سهم بازار برترین فروشنده تلفن همراه جهان باقی ماند. شرکت کره‌یی سامسونگ با فروش 196.7 میلیون دستگاه و سهم بازار 16.7 درصد پس از این شرکت فنلاندی و ال جی الکترونیکس، شرکت کره‌یی دیگر با فروش 100.7 میلیون دستگاه و سهم بازار 8.5 درصد به‌دنبال آن قرار گرفت.

موتورولا با فروش 100.1 میلیون تلفن و سهم بازار 8.5 درصد در مکان چهارم و سونی اریکسون با فروش 96.6 میلیون دستگاه و سهم بازار 8.2 درصد پس از این شرکت آمریکایی قرار گرفت.

iribnews.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 26 اسفند 1390برچسب: نوکیا برترین فروشنده‌ جهان, ] [ 19:23 ] [ علیرضا ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ ما خوش آمدید. آرزوی ما افزایش علم شماست.لطفا در وبلاگ ما نظر داده و با کلیک روی +1 ما را در گوگل محبوب کنید.
موضوعات وب
امکانات وب